donderdag, juni 07, 2007

Patrick Gheysen

Ons berichtje over de deelname aan de 20 km van Brussel van Patrick was (jammer genoeg) iets te voorbarig zoals je kan lezen in het mailtje van Patrick (in italic hieronder) :

"Helaas, ik heb de 20 km van Brussel niet meegelopen. Entoesiast en wellicht een tikje overmoedig heb ik mij in februari ingeschreven. In maart en april bleek de conditie na mijn beenbreuk helemaal nog niet goed genoeg voor zo’n prestatie. Ik heb een paar keer enkele km gelopen en dan doet mijn been telkens pijn. Ik heb mijn inschrijving dan aan Jeroen, een vriend-loper, gegeven en die zette op mijn naam inderdaad een niet onaardige tijd neer.

Ik hoop dat die beenmiserie gauw achter de rug is en ik jullie terug kan vervoegen op zondagmorgen."

Wij hopen Patrick zo snel mogelijk terug te mogen begroeten op zondagmorgen.

Geen opmerkingen: