zaterdag, november 18, 2006

Patrick drie maand out

Hieronder een mailtje van Patrick (Gheysen) die noodgedwongen enkele maandjes aan de kant moet ...
Wij wensen hem een spoedig en volledig herstel toe zodat hij op zondagmorgen terug met ons kan lopen in Beisbroek.
Een bemoedigend mailtje kan naar gheysen.deschepper@telenet.be

"Ik ben deze week op mijn werk van een trap gedonderd. Het verdict 's avonds in het AZ was zwaar: rechterkuitbeen gebroken, 2 maanden in het gips. Woensdag moet ik terug naar het AZ: dan zullen ze nieuwe foto's nemen, in het allerslechtste geval beslissen tot een operatie, en een nieuw definitief gipsverband leggen.

Tot mijn eigenste verbazing zit ik nu dus thuis. Ik heb een zee van tijd om te lezen, te surfen, te mailen, enz. Maar geen fysieke activiteiten, het lopen is voor zeker 3 maanden opgeschort. Ik zal op zondagmorgen door mijn raam weemoedig de Sint-Annadreef afspeuren om Beisbroek-lopers te ontwaren."

Geen opmerkingen: